ervaringen met Pfif zadels uit Klarenbeek

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

EdelweissBel

ervaringen met Pfif zadels uit Klarenbeek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-10-04 00:36

Is er misschien iemand die ervaring heeft met deze zadels en dit verkoopadres?
Een kennis wil daar namelijk vrijdag voor een zadeltje gaan kijken maar willen graag toch eerst ervaringen horen van anderen.

Marjolein

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-04 06:21

zorg dat je zelf er verstand van hebt, want hollander vind alles best. hele aardige man (kreeg mijn zadel zo mee op proef) en zeker niet duur. Voor reparaties kan je beter ergens anders heen gaan want echt een mooie afwerking heeft hij niet.

WenS

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-04 09:29

De pfiff zadels zijn best goede kwaliteit. Ik vind ze alleen niet allemaal even fijn zitten. De singels van dit merk zijn trouwens OK dan!

EdelweissBel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-10-04 15:43

Wat vinden jullie van de kwaliteit van het zadel zelf? Gaat het wel lang mee?

eveline_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-04 15:45

@marjolein: Volgens mij is dit niet bij Hollander. Dit is bij iemand die veel adverteerd op marktplaats.

Ik heb daar weleens dekjes gekocht, maar ik zou voor een zadel eerder naar Hollander gaan. Ik ben verder niet bekend met dit zadel.

EdelweissBel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-10-04 20:21

waar zit die Holander dan als ik vragen mag?

Patriesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-04 22:09

Ik heb een Pfiff veelzijdigheid en ik ben er dik tevreden mee. Er wordt me inderdaad nog wel eens verteld dat het een hard zadel is, maar mijn vorige zadel was nog harder, dus dit vind ik al een hele vooruitgang... Over het zadel zelf. Het ligt nog steeds goed en ook qua uiterlijk doet hij het goed. Wel gebruikssporen natuurlijk, maar het is heel goed te onderhouden en als je niet beter weet, denken mensen dat je een Kieffer hebt! Ik heb mijn zadel nu ongeveer 5 jaar.