Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
weet ik uit ervaring. Ik weet alleen niet zeker of ze voldoende laadvermogen hebben voor jou wensen, kwestie van goed checken voor koop.
Fitzroy schreef:Volgens mij zijn de Mustang 2-paards ook zwaarder dan 2000 kg.
Ik weet niet waar je woont maar Holland Trailer in Hoofddorp is dealer van Mustang en trouwens ook van Ifor Williams.
ikke schreef:Dat mag wel zo zijn, maar daar zou ik mijn vijand nog niet naar toe sturen. Ik heb daar dingen meegemaakt, die ik hier niet eens neer durf te zetten..........
ikke schreef:
Persoonlijk ben ik meer liefhebber van vrachtwagen (C-rijbewijs) is dat een overweging voor je?
daffodil"]
ach, bevroren oren, dat zou wel sneu zijn ja!
Maar nee een vrachtwagen zie ik voorlopig niet zitten. Ze gaan het rijbewijs splitsen in Vrachtwagen klein en Vrachtwagen groot, misschien dat ik het dan doe.
Moet eerst vrijdag afrijden voor E, rij al twee jaar met trailer rond, maar dan slechts een 1,5 paards (die extra hoge en lange). Dat kan en mag, maar ik wil graag twee paarden mee kunnen nemen dus vandaag mijn vraag voor de trailer.
[/quote]
Ik weet niet wat de bedoeling van die splitsing in klein en groot is, maar over het algemeen worden rijbewijzen alleen maar moeilijker. Dat zou ik dus geen overweging vinden. C-rijbewijs is relatief simpel en C-E is helemaal fluitje van een cent, bovendien zou je dan ook E bij B hebben, scheelt je dus een keer examenmocht je zakken......
[quote="amondi"]
Ieder voordeel heb ze nadeel: let op hoe je je vrachtauto parkeert, vaak blijft er water op het dak staan en als je paard dan de klep oploopt........
[/quote]
Hhmmm, dat heb ik in vijftien jaar vrachtwagen nooit meegemaakt. Een goed dak loopt iets bol, juist om watertrap te voorkomen....
[quote="amondi schreef:ook vind ik dat de laadhoogte in een vrachtauto( B rijbewijs) laag is, een paard van 1.70m staat met zijn hoofd tegen het plafond. Onze trailer geeft meer paardruimte( yep, een Ifor)