maaaanen wassen maar zo min...?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

loeskim

maaaanen wassen maar zo min...?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-10-04 13:33

zo min mogenlijk dat het paard nat wordt zeg maar.

Bijv met een emmer ofzo?? iemand ervaring er mee?? Haha!
Ik weet namenijk ook niet of mijn paard dan wel stil staat en of dat wel een handig systeem is...

Iemand een tipje??oja me paard is ook wit...en k wil haar dan zo schoon mogenlijk houden Knipoog dek op ??wat nog meer?? Verward

Lowara

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-04 13:42

Ik doe het altijd met een spons en dan met een emmer water eronder waar het water invalt, en waar ik het water voor de spons uithaal Haha!

loeskim

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-10-04 17:54

nou dan dat maar gaan proberen he

karton

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-04 09:03

Ik was meestal gelijk z'n staart, benen en manen tegelijk. Dus ik doe gewoon.. HOPLA .. Water eroverheen. Het is wel warm water hoor, dus het is niet dat als hij even moet wachten het heel koud krijgt ( Om z'n manen extra wit te maken , ik gebruik altijd BIOTEX Tong uitsteken Moet je wel goed uitspoelen hoor, maar dan zijn ze EN zacht EN wit Haha! )

karton

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-04 09:10

O.. dit is trouwens best nuttelose informatie.. Om m zo min mogelijk nat te maken? Ik denk dat het inderdaad het beste dan met een spons gaat *LOL*

vamp

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-04 09:14

ik doe het als volgt: een emmer warm water klaarzetten ( evt met sop erin, maar dan moet je er wel weer water overheen gooien) met een spons wat water pakken, en hopla, in de manen wrijven...

dat is het makkelijkste.
maar ik was meestal mn paardje helemaal Lachen

Vonnie84

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-04 09:15

Ik zou iig een deken opleggen en zorgen dat je stal goed schoon is, dat scheelt al de helft.
Met poetsen bereik je meestal al een hoop. Dan heb je nog van die puinsteentjes, die werken ook heel goed. En zo'n groene bus equi-lux (geloof ik) werkt ook super.

Maar met water. De staart kan je wassen door hem in een emmer water met groene biotex de houden. Daarna wel uitspoelen. Meestal doe ik daarna nog wat creme-spoeling erin.
Verder met een spons, als je hem niet al te nat wilt maken.