tussen stuk om deken breder te maken van voor?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

__Nathalie__

tussen stuk om deken breder te maken van voor?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-10-04 18:51

Mijn paard heeft een onmogelijke maat gekregen, 185 past amper nog dicht van voor en ligt voor de lengte al aardig ruim, 195 moet ie hebben voor zijn borst maar is veel te lang Bloos! Nou heb ik wat gehoort over een tussen stukje wat je voor aan de deken kunt bevestigen heeft iemand hier ervaring mee? waar is het te koop en nog belangrijker, wat kost het Clown

kimmie261

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-04 18:54

is breitje zo breed geworden??????

gucci_girl

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-04 19:04

ik wist niet eens dat zoiets bestond als een tussenstuk.. maar ff offtopic: damnnn wat een mooi paard!!

orban

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-04 19:11

Ik ben zaterdag naar emmers in Hamont geweest en daar hebben ze die tussenstukjes. Ze hadden ze juist binnen denk ik want ze gingen ze prijzen. Ik heb er zelf wel geen ervaring mee maar het zag er wel iets degelijk uit.

soesie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-04 19:38

Ik heb met alle dekens dit probleem. Allemaal bij de borst te smal.
Nu heb ik net een tussenstukje gekocht, en het werkt super. Ik heb er 8,95 euro voor betaald.
Let er wel op; het tussenstukje bestaat uit een stukje deken, en twee gespen. Dus als je dekens hebt met een andere borst-sluiting, dan past het niet.
Volgens mij moet een beetje ruitersportzaak dit artikel wel kunnen bestellen. Je mag me natuurlijk pb-en voor het adres, waar ik het gekocht heb. (tenminste :ik geloof niet dat ik dat hier neer mag zetten?)

jihoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-04 19:52

ik heb in de ruitersportzaak de gespen laten verzetten, dichter bij elkaar zeg maar, was ook iets van 9 euro en werkt goed.

__Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-10-04 20:02

kimmie261 schreef:
is breitje zo breed geworden??????

uhm ja de deken komt aan de voorkant amper nog bij elkaar als ik de gesp op het eerste gaatje doe zit ie al aangesnoert Bloos! 2 maand geleden lag deze maat nog te ruim Clown

Zijn er ook mensen met ervaring met deze dingen? Gaat het schuren enz?

Blackje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-04 20:06

is laast ook een topic over geweest, wat ik me er nog van kan herinneren (kan m niet vinden Bloos ) er zijn van die tussenstukken van Rambo. misschien dat je die kan bellen of de ruitersportzaak daarna laten vragen?
verder was er geloof ik niet veel van te vinden.
succes iig! Lachen

__Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-10-04 20:53

gucci_girl schreef:
ik wist niet eens dat zoiets bestond als een tussenstuk.. maar ff offtopic: damnnn wat een mooi paard!!

Weet ik ook pas sinds sinds kort. lijkt me een ideale oplossing
bedankt Bloos Nu breitje onder het zadel is begint ie nog mooier te worden (spieren):D maarja die spieren zorgen er helaas wel voor dat mijn deken niet meer past Bloos!

@ Blackje, ik ga het ook wel vragen bij de ruiterzaak hier maar ben benieuwt naar reacties hier over, positief en negatief, voor en nadelen Tong uitsteken

Samo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-04 20:58

__Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-10-04 21:17

bedankt, ga even een kijkje nemen Haha!

droebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-04 21:44

Ik heb ook een borstverbreder. Ik gebruik hem voor m'n bucas en voor de Rambo's. Ik heb wel de haakjes ong. 10 cm. dichter bij elkaar laten zeten. Anders werd het weer TE breed en zat het aan de voorkant te los. ik heb verder geen problemen met schuren. het tussenstuk zit verder ook heel goed vast. er zit aan de zijkant ook klittenband. bij de bucas en de rambo dekens zit dat aan de voorkant ook. dus hij zit dubbel goed vast.
ik heb er ook iets van 9 euro voor betaald.

__Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-10-04 21:55

ik heb alleen geen bucas of rambos, het gaat nu om een tussen deken voor op stal snachts, en straks (misschien) voor een dikke winterdeken maar neem aan dat het bij andere dekens ook wel past bij een gewone gespen sluiting?

zobras

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-04 22:24

De Bucas voorstukjes zijn onder andere te koop bij van Rijs in Zevenhuizen. In principe kan elke winkel die besteld uit het boek van BR deze bestellen. Maar dan moet hij wel passen op jou deken. Kijk anders naar www. bucas.com of je kan zien op de sluiting hetzelfde is.

__Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-10-04 12:07

zevenhuizen is een beetje te ver weg. Ik ga morgen als het goed is mijn nieuwe helm op halen Haha! dus dan kan ik het gelijk even vragen