.Maar ik heb nog een andere pony die ik aan het beleren ben voor de wagen en dat kost dus tijd, mede daarom moet mijn oudere shetmerrie de aandacht en trainingsuurtjes delen met een andere pony, ik heb beduidend minder tijd voor haar, ook al is het maar tijdelijk want ze gaan samen in het 2 span lopen, (hoop ik).
Ze is nu redelijk zielig vind ze zelf
, ze loopt continu achter mn kont aan en duwt de andere ponys lettelijk weg, zij moet erbij en zij moet alle aandacht hebben. Die krijgt ze ook wel, maar in mindere maten als vd zomer, nu lijkt ze in een dip te raken.
Ze is wel erg rustig voor haar doen en niet zichzelf. Ik weet bijna zeker dat als ze weer mee mag naar les en weer volop aandacht krijgt dat het over is, maar dat duurt nog een paar weken.
Herkent iemand dit? Ik kan me niet voorstellen dat ik de enige ben met een in eerste instantie wat jaloerse pony
, maar het lijkt op dit moment meer dan jaloersie te zijn.Als ik de andere pony van het erf af neem, raakt de oudere merrie in paniek en rent zichzelf helemaal in het zweet, terwijl ze voordat ze in training ging, altijd rustig was als er een andere pony van het erf af ging.
............nee idd. komt wel in de loop vd tijd.