Ik vind het s'nachts al knap koud worden, en heb wel een 370 grams deken, die had ie vorige winter ook op (toen was ie wel geschoren). Maar om die deken nu al op te doen lijkt me niets, wat moet ie dan wel niet op als het echt koud wordt?
Oftewel, het leek me een goed plan een tussendeken te kopen, ongeveer 200 grams. Wat raden jullie mij aan? Het liefst een goedkope en redelijk stevige. Hij hoeft niet waterdicht te zijn, mijn paard staat voornamelijk op stal en als ie buiten komt kan z'n regendeken eroverheen
.Zelf dacht ik aan zoiets (van de piaffe site, maar ook wel in ruitershop te koop):

Harrys horse staldeken wave stiksel
Samenstelling: 210D polyester buitenzijde, T/C (2/3 katoen-1/3 polyester) voering.
Vulling: 220 grams polyfill.
Voorzien van: *'Two Tone' front.
ubbele borstsluiting met nylon voering tegen schuren. *Neoprene schoftbeschermer. *Loopsplit. *Laag aangezette kruissingels met elastiek. *Afneembare bilkoorden. *Staartflap. Of deze van BR:

BR staldeken 240 grams
BR staldeken.
Geheel doorgestikt 240 grams vulling.
Met kruissingels, staartflap, bilkoorden, schoftbontje en dubbele borstsluiting.
In de nieuwe winterkleuren.
Hebben jullie nog tips, welke deken is nog meer goed, of misschien ervaringen? Alvast bedankt
elvera