Nu die van mij wat zwaarder in het werk staat, merk ik dat zijn achterbenen het hierdoor ook wat meer te verduren hebben. Heel af en toe is er een achterbeen iets dikker ( Bijna niemand ziet het, maar omdat hij hele droge benen heeft, en ik hem elke dag zie, viel het mij wel op)
Het is niet elke keer hetzelfde been, soms links, soms rechts. En het is dus vooral na zware arbeid. Volgens de DA niets om zorgen over te maken, zeker omdat het na rijden slinkt en er niets van stijfheid te zien is.
Maar even to the point:
Ik rijd dus altijd "heel simpel" met eskadron berschermertjes. Voor en achter. Heel soms doe ik achter de 3in1 om van Eskadron, maar dat is meer met losgooien. IK vind ze bij het rijden niet echt fijn. Nou is het misschien verstandig om bij een zware training een wat "betere" bescherming te bieden, zoals werkbandages. Als ik bandages gebruik doe ik dat ALTIJD met eskadron onderlappen. Welk merk bandages is fijn?
Maar nou heb ik dus ook eens zitten denken over die Veredus beschermers. IK heb ze van voor met gel gezien en voor achter hebben ze dus geloof ik van die kleine, en 3in1. Op zich vind ik beschermers fijner, omdat goed bandageren best veel tijd kost. Verder zit ik te denken aan de warmte, onder een bandage kan die aarig oplopen, maar onder neophreen lijkt me dat net zo erg..
Maar het gaat er uiteindelijk natuurlijk om wat het beste is.... dus wat zouden jullie kiezen?Verder spuit ik na het rijden altijd goed met koud water, en op concours gebruik ik gel van Hop voor lichaam en benen. Iemand nog ervaring met een super-coolinggel?
Alvast bedankt!
(p.s. geen reacties van :bandages zijn slecht, dat is niet mijn vraag en ik vind dat als ze goed aangelegd zijn ze wel degeljk nut hebben)