's Avonds reflectoren dragen, wat is nou verplicht

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Stilla
Berichten: 274
Geregistreerd: 22-07-04
Woonplaats: Tiel

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-04 18:07

Ik heb:

* Reflecterend hesje met aan de voor en achterkant 2 strips met lampjes erin. Aan de voorkant zit een klein (en licht) kastje dat je de lampjes kunt aanzetten. (ik heb zelfs een compliment van de politie gekregen dat ik met mijn hesje zo goed zichtbaar ben Haha! )
* Reflecterende beenbeschermers ( 4x)
* Reflecterend ding voor in de staart
* Reflecterende blokjes in mijn stijgbeugels
* Reflecterende voortuig
* Reflecterende shabrak

Volgens mij ben ik wel goed zichtbaar. Een reflecterende deken heb ik niet, omdat mijn paard binnen 5 minuten al nat is van het zweet.

Conclusie: Een rijdende kersboom, maar wel goed zichtbaar OK dan!

Amanda_T
Berichten: 5953
Geregistreerd: 01-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-04 18:35

Ik rij samen met Kobus17 hier van bok een keer in de week door het donker heen. Dit is dan om kwart voer 8 tot ong kwart voor 9 savonds. Echt pikkedonker strax dus., Ik heb om mijn buitenbeen Tong uitsteken een lichtje zitten. Ik heb een oranje reflecterend vestje met allemaal strepen erop, ook heb ik asagna 4 banden om haar benen heen met reflectiestrepen. Maar ik ga binnenkort kijken voor nog een reflectiedekje, die zag ik laatst in de Horselover staan. Ik weet niet wat verplicht is, maar ik wil genoeg hebben, dan ben ik maar een rijdende kerstboom, beter dan dat ze je een beetje zien. Succues Lachen. Het is in het begin even een flink bedrag aan dingen die aanschaft. maar je hebt er echt profijt van. Zo een reflecterende uitrijdeken is trouwens ook erg goed. Die heeft Iona (kobus17) ook, en dat is echt een makkelijk ding!