Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Maar heb ze ook wel eens bijv. om haar staartwortel geklitteband..
mja, ik ben niet zo gek op al die tierenlantijnen, natuurlijk is het beter, maar ik rijd liever niet met lichtjes e.d. ik heb namelijk het probleem dat als er een licht binnen mijn gezichtsveld bevindt die vlakbij is, krijg ik last van strepen in mijn gezichtsveld, dit is erg storend. (Heb dat dus als ik door het bos rijd, heb ook weinig ander keuze als dat te doen, anders moet ik wel erg ver weg gaan, zie ik niet zo zitten) Dus had gehoopt dat reflecterende stickers, beenlappen enz. genoeg zou zijn...
er was een week of 2 terug een dropping in het bos bij ons achter, ik belandde met mijn paard midden in die dropping, niemand die mij zag
zelfs niet toen ik vlak achter ze reed... tsja, totdat beaut ons verraadde met dr gehinnik..... en die mensen zo erg schrokken dat ik bijna een ambulance kon bellen... *gniffel gniffel* was wel erg leuk om mensen te besluipen met een tuiger 
)en toen zag een automobilist mij net op tijd, later over gehad (hj was een stalgenoot) dat het zo slecht te zien is en dat hij zich rot schrok van ineens een paard.
) dan doe je er heel erg lang mee.