Ik heb heel lang gezocht naar de juiste instructie en ik dacht eindelijk iemand gevonden te hebben. De lessen en theorien sluiten goed aan bij mijn eigen gedachtes hierover en pride voelt zich er ook zeer prettig bij. Hij is nogal een neuroot ( nou ja, soms ook door mij
) maar zij weet ons altijd weer ontspannen te krijgen. Ook komt ze gewoon op stal dus dat is helemaal ideaal.Maar nu.... gisteren zou ik weer les hebben en is het nu voor de 2e keer gebeurd dat er niemand op komt dagen. Ook geen telefoontje gehad oid.
Ergens irriteerd mij dat mateloos en denk ik, nou nog 1 x en laat maar zitten. Maar ja, de lessen zijn wel goed. Hoe zit het bij jullie? Hoe betrouwbaar is jullie instructie en hoe gaan jullie met dit soort dingen om?
Per slot van rekening reken ik erop dat ik les heb, pas ik mijn weekschema erop aan, mijn moeder was nog speciaal gekomen om een proef te oefenen etc en dan komt er niemand opdagen
Graag zou ik dus eens wat ervaringen van jullie horen.
Ik ben er toen ook mee gestopt want net wat jij zegt.. Je past je er helemaal op aan en dan komt er niemand..
}

ik zat gewoon bijna te janken op m'n verzoorgpaardje...