Mijn vriend is jarig begin februari, en omdat we allebei paarden-gek zijn; wil ik hem graag verrassen met een paarden-weekend

Ik heb al wat geïnformeerd naar prijzen ed; om met twee personen, en onze twee eigen paarden op vakantie te gaan. In België, of niet te ver van de grens.
Nu komen op dit moment manege Van Loon (loon op zand) en evt de veluweranch er als beste keuzes uit. De veluweranch zou ondertussen door particulieren overgenomen zijn volgens de stichting veluwe trail.
Wie van jullie is op 1 van deze plaatsen al (met eigen paard) op vakantie geweest, en wat waren jullie ervaringen?
We zijn afgelopen zomer samen een week op vakantie geweest op de Veluwe, maar dan meer rond Apeldoorn.
Of hebben jullie nog leuke vakantie-adresjes voor zo'n weekend, niet te duur liefst! En dus niet te ver ook.
Bedankt!
Eefken

....maar hoe die paarden er daar bij staan!...nee..dat hoef van mij niet...staan in ienieminiestands...op rubbere matten..heel muf allemaal daarbinnen
...kwam daar binnen met mn paard...ging gelijk weer naar buiten omdat ie begon te hoesten
...de sjabrakken bestaan uit kussenslopen met hooi gevuld..tuig vond ik drie keer nix...stonden paarden met grote doorligplekken en schuurplekken op de ruggen
..iedereen zn mening..maar dat sponser ik niet...voor mij voor het ook de laatste keer ook dat ik daar kwam...maar de rit was leuk en de mevrouw die als begeleiding meeging hield goed rekening met de paarden...
Daar is het ruim, voldoende licht en elke stal heeft een open raam. Ze kunnen niet naar buiten kijken maar hebben zat frisse lucht. Toen de paddock (zand) leeg was mochten we de paarden daar ook gewoon in laten.