Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
*, een setje borstels en een kistje voor alles op de manege te zetten.

. maar een eigen hoofdstel en zadel, voor manegepaarden? Dt vind ik eigenlijk toch wel gek
(sorry dat ben ik). Mssn als het je verzorgpaard is ofzo...
.
)Welshcobfan schreef:Ik had vroeger alleen spul voor mijzelf, ik had niets voor de manegepaarden. Die waren er al. Mijn franse uitwisselings meisje had op haar manege ook alles voor het manegepaard. Ze had een eigenkast daar met echt alles voor een manegepony. Maar dat was daar ook de normaalste zaak van de wereld.
je ziet dat daar inderdaad overal, het is eerder "raar" als je alles van de manege gebruikt, dan word je echt zo aangekeken
Ook toen het uit was mocht het daar blijven liggen, erg handig! Ik had dat nooit met het OV allemaal mee kunnen sjouwen hoor!
beautyfull_mickey schreef:
ik ken een meisje die rijd op de manege en die heeft ook hele mooie rijkleding, zelfs leren laarzen! en natuurlijk der eigen shabrakje (geloof ik dan) leren laarzen vind ik echt wat ver gaan,maarja tenzij de ruiter er zelf fijn mee rijd,eigen keus dus.
.
maar ik ben verslaafd aan broeken met leren zit)3 zwepen,een cap,leren laarzen, rubberen laarzen (staan te koop), 3 paar chaps,stalschoenen,jobhurts.
.(ik heb op de manege wel een verzoorgpaard....)
.Lielle schreef:en juist leren rijlaarzen snap ik heel goed. Die kun je altijd gebruiken en het rijdt gewoon fijner, lijkt me nuttiger dan een iegen sjabrakje op een manege paard.