Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
maar ik vind ze erg mooi, maar als ze bijvoorbeeld alleen voor dressuur zijn ga ik er geen kopen omdat ik niet weet of ik mijn veelzijdigheid zadel past op het paard. Maar als ze ook goed onder een veelzijdig heidzadel liggen dan koop ik er vanmiddag gewoon een
dan weet ik gewoon zeker dat ik hem niet hoef te verkopen, mocht ik een ander zadel nodig hebben.
maar ik vroeg met het gewoon af. Ik ga vanmiddag shoppen om alvast wat nieuwe dingen aan te schaffen voor de koop, maar dan moet ik maar even wachten voor nieuwe shabrakken aangezien ik nog niet zeker weet of ik mijn vzh zadel past. Vandaar mijn vraag, anders had ik alvast een pad mee genomen.
dan ga ik dan nog maar een keertje terug. Bij hypoweert hing ook zo'n mooi bomberjack, maar niet mijn maatje daar wil ik ook nog wel voor terug en dan neem ik hopelijk gelijk ook zo'n pad mee
Nee er is niemand die ik ken die zo'n pad heeft, maar zijn er ook andere pads van een ander merk? Bij de divoza of zo?