Wij zijn nu steeds bezig met 4 man om haar er rustig op te krijgen, wat opzich wel redelijk lukt. We hebben nu wel iets uitgevonden waar het wel redelijk mee lukt. We doen nu 2 longeerlijnen achter haar langs en de 4de persoon drukt haar van achteren op. Al duurt dit meestal wel dik 3kwartier voordat ze zich gegeven geeft
Alleen ik ben van plan om straks wedstrijden te gaan rijden en dan heb ik geen zin in een pony die zo verschrikkelijk moeilijk op de trailer wil. Er zijn namelijk altijd op die wedstrijden mensen die het beter weten en zich er compleet mee gaan bemoeien (en het liefst zelf de pony op de trailer zetten, alleen dan wel op hun manier
). En ik kan op deze manier helemaal niet alleen met haar op pad, de hele familie moet mee om Nicole op de trailer te krijgen. Ik wil graag dat ze net als ieder ander gewoon op de trailer loopt, dus nu is mijn vraag: Weten jullie waar je een trailer training kan volgen?? Zodat ze leert dat ze gewoon braaf de trailer op moet lopen en dat er niks engs aan is.
Het liefst zoek ik iets in de omgeving van Groningen.
vind alles die kant op ver weg, noorden, oosten