Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Ik ben mijn eigen deskundige wel en als ik het echt niet meer weet, dan kan ik in mijn kennissenkring grossieren in dierenartsen, fysio en mensen met nog meer inzicht dan ikzelf, lang leve de NVVR ikke schreef:Kijk overigens uit met "deskundigen" daar heb ik meer rampen en ellende van gezien dan oplossingen. Jij zult dit moeten oplossen, dat kan een "deskundige" niet voor jou. Het beste wat die kan doen is steun en toeverlaat voor jou zijn.
.
ikke schreef:ik neem dat "deskundig" ook helemaal niet serieusIk ben mijn eigen deskundige wel en als ik het echt niet meer weet, dan kan ik in mijn kennissenkring grossieren in dierenartsen, fysio en mensen met nog meer inzicht dan ikzelf, lang leve de NVVR
![]()
Waar woon je? Als dat nou niet onmogelijk ver weg is, dan zou ik wel eens langs kunnen komen, misschien kan ik je een hint de goeie kant op geven.
P.S. Sylleke_Olga, MSN-taal wordt ook niet zo gewaardeerd op Bokt.
, ik gebruik toch geen MSNtaal? Ratjetoe schreef:Ienske, begrijp ik nu goed dat je je paard aan de cultivator/eg hebt vastgeknoopt??
Als ik jou was zou ik zsm het paard na laten kijken door de DA dit klinkt als een medisch probleem!
... naar mijn idee stukje uitproberen en voor hem (mijn paardje) zijn eerste uitweg denkt hij)