ik verzorg S. nu een tijdje (noem hem even S...wil geen namen noemen) ongeveer een jaar alweer.
als ik kijk hoe erg we vooruit zijn gegaan ben ik ontzettend trots.
als ik kijk hoeveel beter we nog kunnen, schaam ik me kapot.
we hebben een tijdje geleden onze eerste priveles gehad. t ging zo goed
hij liep netjes laag, en lette echt goed op. alleen zn tempo was verschrikkelijk maar ja, ik dacht, dat komt volgende keer wel goed.nu heb ik het er met S. zn baasje over gehad (laten we haar even D. noemen) en zij wil niet dat ik vaker priveles neem.
ik ga niet uitleggen waarom, als ze vind dat jullie dat mogen weten, mag ze het hier zelf neerzetten.
ik baal er echt ontzettend van.. zonder les kan ik hem niet ontspannen houden, en heeft hij heel soms nog wel eens de neiging een loopje met me te nemen (ik heb wel controle over hem, maar als D. aan de andere kant van de bak is, wil hij daar graag naartoe...en tja, sterk beestje hoor..dus dat is echt lastig
).. daarom was ik ontzettend blij met die les.we hebben toen voornamelijk op de volte gereden (wat hij heel lastig vind). D. denkt dat zij mij dat ook wel kan leren (ze is 1 jaar en een beetje ouder als ik). ik ben ervan overtuigd dat ze me het niet kan leren, aangezien ze al een lange tijd geen les meer heeft, en dat nooit geleerd heeft.
zou jij, als je zelf het geld er niet voor had, je bijrijdster les laten nemen op jou pony?
en heb je tips om D. toch zover te krijgen? zeggen dat we er beide op vooruit gaan maakt geen indruk
alvast bedankt voor jullie reacties..

op de manege heb ik andere problemen als met nero.. dus dat heeft niet echt zin.. ieder paard andere knopjes he