) Ik hoorde dat de nieuwe maar naar 1.59 (volgens mijn instuctrice) gegaan was inplaats van 1.569 !!! ik hoop dit echt niet, want mijn paard is 1.58!
vandaar mijn vraag!! Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
) Ik hoorde dat de nieuwe maar naar 1.59 (volgens mijn instuctrice) gegaan was inplaats van 1.569 !!! ik hoop dit echt niet, want mijn paard is 1.58!
vandaar mijn vraag!! Olevalover schreef:Ik hoorde dat de nieuwe maar naar 1.59 gegaan was inplaats van 1.569 !!! ik hoop dit echt niet, want mijn paard is 1.58!!!

Mackie schreef:En wat dan nog? Dan is het toch nog steeds jouw paard? Of moet je hem dan niet meer, omdat het een pony is?? Ik mag hopen dat je toch meer om je paard geeft, dan alleen zijn stokmaat
(vind je wel een beetje bot reageren, alsof je gelijk het slechtste in mensen zoekt
maar kan het mis hebben
) Citaat:Dus als een paard 1.56 is het een D pony?
E pony bestaat (internationaal) eigenlijk niet, dat is gewoon een klein paard. Ik heb geleerd dat boven 1.48 een paard was. (Wordt gezien als een E pony maar omdat die niet (internationaal) bestaan..etc..)
Skitter schreef:Dus als een paard 1.56 is het een D pony?
E pony bestaat (internationaal) eigenlijk niet, dat is gewoon een klein paard. Ik heb geleerd dat boven 1.48 een paard was. (Wordt gezien als een E pony maar omdat die niet (internationaal) bestaan..etc..)
) hoge viervoeter is dus wel een paard??? Skitter schreef:Dus als een paard 1.56 is het een D pony?
Ik heb ze om hoe ze zijn en wat ik er daardoor mee kan 
dat de wereld groter is dan één vorm van dressuur. Huertecilla schreef:...Zo hebben wij een setje campo-andalusiërs van bekende afstamming maar zonder p.r.e.-registratie wat allemaal ponies zijn. Zal mij een worst zijnIk heb ze om hoe ze zijn en wat ik er daardoor mee kan
Maar goed, wij wensen ook bitloos te rijden en met bij de paarden en ons gebruik passende zadels.
dat de wereld groter is dan één vorm van dressuur.
Citaat:'Pony' stond ooit voor kleine rassen van het type 'koudbloed'.
PeruaansePas schreef:@ HC (die schreef:)
Waarom worden IJslandse paarden en Fjorden paarden dan paarden genoemd? Volgens de eigenaresse van de Haflinger hier op stal zijn Halflingers ook paarden. Dus ik vraag mij af waarom ze dan geen pony's genoemd mogen worden... Of heb je je vergist?