dit snap ik nog:
Ze maken dan eerst de manen nat en beginnen met vlechten, bovenaan achter de oren met een bosje haren van ongeveer 5 centimeter dat in 3 gelijke delen wordt verdeeld .Het uiteinde van het vlechtje wordt omgeslagen en vastgezet met een klein elastiekje (zie foto .Vervolgens kun je met naald en draad aan de slag gaan. Eerst wordt de naald door het uiteinde van het vlechtje gehaald en dan sla je het vlechtje dubbel naar binnen toe.
maar dan komt dit en dat snap ik niet:
Als je dat gedaan hebt kun je het vlechtje van binnen naar buiten vastzetten.Dan steek je de naald door het vlechtje terug naar binnen. Dan weer het vlechtje dubbelvouwen en de naald naar de andere kant steken. Daarna duw je het vlechtje boven de hals op de manier zoals het vlechtje moet komen te zitten en steek je de naald ongeveer 4 keer heen en weer om het roosje vast te zetten.Verder vertelt zij in het boek dat ze het belangrijk vindt dat een paard mooi ingevlochten is. Daarom moet je er altijd voor zorgen dat de manen op goede lengte getrokken zijn. Als je dikke knotten wil maken moeten de manen minstens een handbreedte lang zijn.
en dan vooral dit niet:
Als je dat gedaan hebt kun je het vlechtje van binnen naar buiten vastzetten
kan iemand het mij misschien iets anders uitleggen en misschien met duidelijke fotos
sorry als ik de zoveelste ben die het vraag maar ik ben blond (van binnen) (heb namelijk zwarte haren
)alvast bedankt