Ik ben na veel gedonder met verkeerd aangemeten laarzen nu op zoek naar laarzen die echt super passen.
Ik ben net bij hypo hier in de buurt geweest en zoals ik ze wil ben ik 450 euro kwijt.. slik... mijn budget ligt rond de 350 en dat is wel het max.
Maar daarvoor wil ik wel een laars die buiten de standaard maten valt Mét dressuurboog. M'n keus was gevallen op de petri anky maar deze zijn niet op maat te maken (was een leuk prijsje, maarja). Ik ben nu alleen nog maar wezen kijken naar de petri en bedacht me dat er zoveeeel merken zijn dat er vast wel iets tussen moet zitten dat aan mijn eisen voldoet. Aangezien hier genoeg mensen zijn met lederen rijlaarzen doe ik mijn vraag hier
Ik zoek leren dressuurlaarzen. Voetmaat 39, kuitmaat 40 of 41 (ligt per laars anders) en hoogte 55. De laars moet een dressuurboog hebben en voor de rest heb ik de ballen verstand van leer, maar ik weet dat ik gewoon iets van kalfleer wil. De laarzen worden zowel bij training als op wedstrijden gebruikt...
Kom maar op met tips & ervaringen... ik word er moedeloos van

) Jo heeft een redelijk assortiment rijlaarzen, maar geen Petri (hij is niet tevreden over de fabriek) Hij verkoop oa Königs en Cavallo.