Ik ga binnenkort waarschijnlijk les geven, aan mijn buurmeisje, zij is 12 en ik ben 15. Ze heeft een heel goed dressuurpaard waar ze noiet mee om kan gaan :@ helaas. Maar ik ga haar dus met haar paard helpen. Omdat ze nu ook geen les meer op de manege heeft (was nix meer aan volgens haar, maar de mensen mochten haar ook niet zow
)Ik ga haar dan voor een paar € les geven (ong. €3/4 denk ik)...... Ik wil wel graag goed les kunne geven idd, dus ik ga me er ook erg mee bezig houden. Gelukkig (:P) kan zij nog niet zo veel, dus kan ik haar eerst helpen met de basis, en met andere leuke dingen zoals grondwerk en wat spelletjes.
Ik zie zelf best snel of iets goed of fout gaat. Ook heb ik haar wel es eerder les gegegeven, en toen snapote ze mij heel goed. Dat zag ik aan haar verschil van rijden ineens. Ik hoop dat ik de fouten kan zien, en als ik twijfel vraag ik het aan mijn instructrice...
|Heeft er iemand ook nog tips enzo? Wat moet ik weten, behalve veel
haha en weet iemand miss nog een site?EN geven meer mensen les aan wat jongere kinderen? (niet dat ik zelf zow oud ben
)liefs, berber
) hihi. Maar die denkt eigenlijk alleen maar aan geld. Hij heeft dit paard goedkoop voor zijn dochter kjunnen kopen. Van zijn zus. Zijn zus heeft er wedstrijden mee gereden. M dresuur om pcies te zijn. Maar dat paard kan dus heel goed dressuur enzo. Maar mijn buurmeisje kan echt niet goed rijden en kan ook helemaal niet goed met paarden omgaan. Het is een apart verhaal, ik weet het.