Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Kusia schreef:Ik moet eerlijk bekennen dat ik het dekje niet in de kamer trek, maar dat doen we beiden niet. Hebben we ook nooit gedaan. Dan vind ik het wel apart dat het juist nu gebeurd
. Ik heb pads van divoza en andere 'goedkope' merken, deze zijn iets dunner maar daardoor ook veel soepeler en makkelijker in de kamer te trekken (ook omdat ze wat langer zijn, hoe vaak zie je niet dat een Anky-pad echt maar net onder een zadel uitkomt?). Vind ze echt ideaal en had ze al voordat de Anky-pad op de markt kwam. En normale dekjes hebben uit zichzelf al echt die vouw in het midden waardoor ze automatisch al iets in de kamer komen te zitten (leg maar zo'n dekje gewoon los op de rug, dan zie je dat die niet plat komt te liggen, door de vouw blijft hij een stukje 'boven de ruggegraat hangen', een pad ligt wel strak over de rug). Maar het hoeft dus echt niet van je pad te komen he, een deken die niet goed ligt is net zo funest
!