Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
) niet eens precies wat m´n paard te eten kreeg. Ik ben begonnen met biks met graskops te voeren, haver alleen als íe veel gedaan had. Alleen die biks stond mij ergens tegen, ´k weet niet, voor mij is het een soort koeienvoer
. Ik ben daarna overgestapt op müsli haver-vrij & lucerne (beide van Hartog) . Bij Beer is het probleem dat, sinds ´ie een leverprobleem had, heel slecht aankomt (en dat voor een Hafi
). Dikke heeft altijd hele dunne paarde-appels. Sinds een week ben ik ze nu aan het omstellen op Nösenberger -voer. Die hebben voor iedere (paarde) behoefte, het juiste. Ik heb van alle kanten tot-nu-toe alleen maar goeds over dat voer gehoord en het advies wat je van de fabrikant krijgt, is zeer uitgebreid. Overgens: v.a. 50 kg, stellen ze exact dát voer samen wat jij wilt! Ben zeer benieuwd, als het goed is, moeten ze met dit voer-plan, binnen 3 mnd. van alle problemen af zijn. Ik wil trouwens absoluut niet zeggen dat Hartog niet goed is! Een ander paard bij ons op de stal doet het er prima op!!! Helaas is het voor mijn paardjes niet het juiste
\ !