Misschien heeft iemand tips wat voor materiaal ik het beste kan nemen, en wat voor sites er nog meer zijn, ik heb goedhard en equestrian nomads bekeken. Maar daar kan je volgens mij alleen maar 1 egale kleur, en ik vond die streepjes nou juist zo leuk...
Er staat soms wel dat je twee kleuren moet opgeven maar ik weet niet, hoe zit dat nou precies, waar geef je dan twee versch. kleuren voor op? Zijn er nog meer sites waar je gestreepte halstehoofdstellen kan kopen, en wat voor materiaal kan ik nou het allerbeste nemen voor lange buitenritten? (en zijn gestreepte in dat materiaal verkrijgbaar...) Hopelijk kan iemand mijn vragen beantwoorden, alvast bedankt endurance-experts!

dus ik zat te denken aan niet-glimmend materiaal, zilco?, of biothane? Want hoofdstellen.nl = singlefooter.
Die rood zwart leek mij dus mooi, maar ik vond het materiaal niet zo als ik had verwacht, toen ik het eenmaal in m'n handen had. Erg nylon-achtig en het voelde niet heel zacht aan.

Kijk, kwaliteit zal het vast zijn, maar zoveel geld heb ik ook weer niet te besteden... 
Maarja dan zit ik weer met m'n handen in het haar over de kleuren, aangezien ik nog steeds sterk de twijfels heb over die singlefooters/hoofdstellen.nl hoofdstellen... Ik vind donkerblauw een beetje te onopvallend misschien (dan lijkt ie meer een softie dan een stoere bink, wat ie eigenlijk ook is maar sst...
), donkergroen is niet echt m'n kleur...