Wij willen een soort van "paarden vakantie" organiseren.. Met paarden vakantie bedoel ik : je huurt (neemt) een paar paarden mee en gaat dr een paar dagen mee op stap, voor 's nachts zorg je dat je ergens kan logeren/kamperen op een boerderij..
Onderweg word er dus ook gezorgd dat zowel de ruiter als het paardje kan drinken en eten, soort van picknick achtig iets.. voor t avond eten moeten we dan weer iemand zoeken die op die bepaalde route een huisje heeft en tegen een kleine vergoeding eten wil maken voor ons
Wat ik dus zoek zijn eigenlijk :
- een paar mensen met paardjes, die ze ook kunnen vervoeren en ze tegen een kleine vergoeding (of misschien gratis) willen 'verhuren'. Of dat 1 van jullie iemand of een bedrijf (oid) weten die paarden verhuurd.
- Een paar mensen die zo gek zijn voor een nachtje een paar mensen op het erf (of evt. in huis te hebben willen slapen), maar ook plaats hebben voor de paarden
- minimaal 2 mensen (ruiters) die in het bezit zijn van een ruiterbewijs.
Verder zoek ik nog mensen die evt. willen meehelpen met het organiseren.
Ik wil graag weten wat jullie van t idee vinden, of dat dr nog iets bij.. opmerkingen en aanmerkingen zijn altijd welkom, als het maar wel even onderbouwt is, dan kan ik dr tenminste nog iets mee

Als je meer informatie wil kan dat op t topic, bij serieuze interesse liever even mailen of een pb'tje...