Wat zou jij vragen aan een paragnost

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Urlando

Berichten: 142
Geregistreerd: 09-08-04
Woonplaats: NH

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-09-04 13:30

Jeetje wat rot!!!! Verdrietig Het is jammer dat noord holland voor jou zo ver is...
Maar er zijn vast wel veel meer mensen die dat kunnen... wie kan danielle helpen.... Pling
Heel erg veel succes en ik hoop dat je paardje snel weer beter gaat!!!
Groetjes S Lovers U

Natascha

Berichten: 6847
Geregistreerd: 07-02-01
Woonplaats: Ankh Morpork

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-04 16:30

als ik naar de para ga vraag ik niets. Ik geef gewoon mijn foto of object en laat haar d'r werk doen. Zo beantwoordt ze 90% van mijn vragen. De andere stel ik aan het eind van het consult. Zo voorkom je dat ze op je vragen of gesprek antwoorden gaan geven en dat vind ik niet de bedoeling van zo'n consult. Ik heb op school ook anamnese technieken geleerd en een goede anamnese geeft al heel wat antwoorden. Ik zou zeggen, laat hij of zij maar praten en kijk wat eruit komt.

Ecudes

Berichten: 5228
Geregistreerd: 17-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-04 19:06

Welke singels Eef fijner vind (ik vind zelf een ouderwetse koordsingel super fijn, maar wat vind Eef??), wat voor een dekjes Eef fijn vind, of haar hoofdstel haar en zadel goed zitten en hoe ze nou echt aan die rare plekjes op hoofd komt.

Of kan een paragnost dat niet beantwoorden? Nou ja, ik weet niet of dat kan, maar dit zijn wel dingen die ik me afvraag.

Mexxuna

Berichten: 5595
Geregistreerd: 13-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-04 20:41

annika beyer praat met paarden, zoek maar eens ze heeft een site, ik heb haar laten komen, en geloof me.. je mond valt open.. nu geloof ik er wel in, mijn paard heeft aangegeven wat goed en slecht voor haar is, en nu gaat het wel goed met haar. ik ben haar ook echt dankbaar!!