Welke kleur halsterhoofdstel?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Mews

Berichten: 5500
Geregistreerd: 22-06-04
Woonplaats: Kopenhagen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-09-04 23:01

graciaxxx schreef:
ik vind lichtblauwe wel mooi.... valt ook goed op....

maar ja oranje is ook wel erg mooi natuurlijk.....


Haha ik ben niet zo van de knalkleurtjes... Bloos Als ik lichtblauw, geel of oranje neem vind ik het zo enorm opvallen bij zijn toch redelijk neutrale kleurtjes, dan zie je de Roskur niet meer door de felle kleurtjes heen als het ware, hihi. Rood - zwart zal denk ik nog net gaan.

Action winkels...? Je bedoelt op kerstartikelen? Tong uitsteken Ik heb nog genoeg tijd om een kleur te kiezen voor kerst bedoelde ik, haha. Alhoewel ik denk dat als ik het nu zou bestellen, ik het wel alvast mag gebruiken. Maar ECHT voor kerst is natuurlijk wel het leukst, voor het idee. Tong uitsteken Dan moet ik het wel ruim van te voren bestellen, anders heb ik het alsnog na kerst, dat is nog erger, hihi.

Ik ben nog steeds besluiteloos. Haha! Jammer dat ik niet iemand in de buurt ken met eentje, waar ik eventjes een roodzwart halsterhoofdstel kan passen. Tong uitsteken

Mews

Berichten: 5500
Geregistreerd: 22-06-04
Woonplaats: Kopenhagen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-09-04 12:35

Afbeelding
Met mijn geweldige photoshop kunsten... Knipoog Heb ik even het halster van die foto op een foto van Roskur geplakt, en er zelf teugels bij gefrutself... Misschien geeft het een beeld? Jammer dat er geen foto's zijn van de lichtblauw-zwarte...

Weet iemand trouwens nog meer websites, naast hoofdstellen.nl, met kleurenvariaties enzovoorts? Kan ik ook daar even rondkijken namelijk...

Diva

Berichten: 2613
Geregistreerd: 02-10-03
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-04 09:34


Mews

Berichten: 5500
Geregistreerd: 22-06-04
Woonplaats: Kopenhagen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-09-04 17:20

Thanks! OK dan!

Wow, die webbing halsterhoofdstellen verschillen wel flink in prijs met 'de rest', 40 euro...? Heeft iemand hier ervaring mee? Ik vind die tweekleurtjes van hoofdstellen.nl wel mooi, maar ik weet ook verder niks af van materiaal en kwaliteit, heeft iemand goede of slechte ervaringen te delen over bepaalde websites?

Gracia

Berichten: 2441
Geregistreerd: 15-07-03
Woonplaats: Boskoop

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-04 09:25

ik heb eigenlijk alleen mar goede ervaringen met biothane.... is zowel bij goedhard als bij equestriannomads te verkrijgen...

Cleo_

Berichten: 5350
Geregistreerd: 14-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-04 09:37

wauw je hebt al een behoorlijke verzameling

Diva

Berichten: 2613
Geregistreerd: 02-10-03
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-04 11:16

Ik zou zelf niet zo snel nylon nemen zoals die van hoofdstellen.nl
Ik zou echt kiezen voor Biothane, Zilco of Norton.