(geloof me, ondertussen heb ik al rond de 15 dekjes
en toen maar 2!!)Vroeg ik me af wat voor kleur halsterhoofdstel jullie goed zouden vinden staan bij mijn ijslander!
Misschien dat ik er een voor kerst vraag ofzo, maar dan moet het natuurlijk wel meteen leuk en goed zijn.Ik vind zelf bordeaux rood erg mooi... voorbeeld bordeaux dekje
Maar als ik heel eerlijk ben, staat bordeaux rood TE luxe op Roskur...
Hij is eigenlijk een echte stoere bink, zo loopt hij ook vind ik, dus... Tja.Dan nog wat kleurtjes als dekje:
felrood, met zwarte bies
geel/lichtgeel
donkergroen
lichtblauw
donkerblauw
edit: donkerblauw plus donkerblauwe halster, Roskur in het geheel hiermee
Zelf vind ik geel en rood met zwarte bies ook wel leuk staan, maar ik weet niet of een rood halsterhoofdstel leuk zou zien. Dan zou ik ook rood met zwarte zijkanten oid moeten hebben... Ik heb een nylon zwart hoofdstel dat met beige op neus en frontriem en teugels is, dat staat op zich erg geslaagd met het gele winnie the pooh dekje... Maar of het de kleur voor Roskur is... Hm. Hopelijk kunnen jullie me helpen!!
Mijn dekjes.

heej dat blauw geblokte dekje heb ik ook
Sinds ik nu dat zwarte met beige nylon hoofdstel gebruik, ligt die gele er wat vaker op... Maar ik weet niet, of een helemaal geel hoofdstel zou staan. Ik heb ook nog aan eigen combinaties gedacht. Mijn probleem is dat ik niet zelf een kopstuk over een halster kan kwakken, aangezien Roskur's halsters op de neus veels te laag zitten. Maar ik kan ze niet kleiner maken, aangezien ze of op hun kleinst zitten, of dan krijg ik hem moeilijker om. (hij heeft een raar hoofd