Maar zij vroeg aan mij of ik haar hengst wilde leasen, dat ik dan een leuke stal zoek waar hij kan staan waar ik hem in kan rijden.
Nu heb ik daar geen ervaringen mee en hengsten... ook niet...
Ik heb wel terug gereageert of ze hem laat castreren en hoe oud hij is enzo... ze heeft ook nog niks gezegd over de vergoeding en misschien word dat allemaal veel te duur (als de rest van de koste erbij komen!) Ze heeft zelf een kind en een baby en heeft dus niet veel tijd maar wil wel de eigenaar worden van die hengst en hem bij rijden.
Wat vinden jullie daarvan???? Als het door ZOU gaan dan komt hij achter mijn huis, kleine pension stal.
Hebben jullie dit wel eens gedaan ik heb natuurlijk geen ervaring met groentjes maar kan best geholpen worden op stal denk ik.
En dan zou het mijn eigen paardje worden *kwijl*
Maar ik snap niet waarom die vrouw die hengst wil, en hem alleen af en toe wilt bij rijden... ze wilt wel de eigenaar worden maar tijd heeft ze er nieet veel voor....
Als het te duur is doe ik het zowieso niet maar ik kan altijd kijken, toch? Ik heb nu wel een leasepaard hoor een schatje.. maar ik doe haar met 3 andere mensen
Njaa... kom maar op