[/img]Hier stonden we in eerste instantie maar omdat mijn paard hir niet blij van werd zijn we op de vluchtstrook een stukje verder op gaan staan.
[/img]Gelukkig stonden we hier een stuk beter en ja toen zagen we dat de reserveband ook zeer slecht was dus toen moest Nachony uit de trailer zodat Harm een andere band kon halen. Nou moet ik zeggen dat Nachony wat dat betreft nu heel makkelijk is met in en uitladen, dit was een aantal jaartjes geleden wel anders maar nu niet meer dus dit leek ons handiger dan uren op de ANWB te moeten wachten. Nou je ziet het, hij heeft zich prima langs de kant vermaakt.
Maar goed, moet er ook bij zechen dat ik flink geschrokken was en dat ik blij was dat ik zelf niet reed met de trailer maar Harm en dat hij heel rustig bleef, Harm dan, en de auto met trailer rustig naar de vluchtstrook liet uitrijden. Weet niet of ik zo had gereageerd. En ook ben ik blij dat ik zo een braaf arabiertje heb. Hij kan af en toe een ettertje zijn maar als de nood aan de man is, laat hij me nooit in de steek.
Het Land van Ooit heb ik nooit meer bereikt, wilde weer lekker naar huis, maar ben blij dat alles zo goed is verlopen.Het had anders kunnen verlopen. Poeh, nog een heel verhaal geworden. Hihi.
Gr. Irm