Ik heb een paardenpaspoort bij mijn IJslander. OP bladzijde 7 staat dat de huidige eigenaar moet worden ingevuld omdat je anders niet met evenementen mee mag doen. Daaronder is ruimte voor een stempel van het stamboek. Bij mij staat de stempel van het stamboek in de ruimte waar anders de gegevens van de huidige eigenaar moeten komen te staan. De ruimte daaronder is leeg. Mijn gegevens staan er dus niet in. Bij alle paspoorten van het NSIJP (IJslander stamboek) staat de huidige eigenaar niet ingevuld. De paspoortconsulent verklaart dat er een fout is gemaakt maar dat je zelf je gegevens niet mag invullen. Vedere vragen slaan ze af, in de mom van dat er maar geschreven en gebeld meot worden. Er is alleen 1 probleem: bij bellen word je van het kastje van de muur gestuurd en bij schrijven krijg je nooit antwoord...
Hoe zit dat bij andere stamboeken? Staat de stempel dan wel op de juiste plek en staan de gegevens van de eigenaar gewoon ingevuld? En kan je zonder die ingevulde gegevens wel mee doen met bv wedstrijden?
En op bladzijde 5 en 6 staat er het eea over een schets. Dat is bij mij volkomen leeg, moet daar nog wat worden ingevuld?
Ik geloof dat dit het is
,groetjes Ebby
maar zo moeilijk zijn ze niet