Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
zitake schreef:die in anderlecht is niet direct wat je zoekt denk ik, is ook vlakbij het slachthuis dus je kan je al voorstellen wat je er vind. Er is er het laatste weekend van juni altijd een (een grote) in Torhout, die van brugge weet ik niet. en bij ons eind juni in krombeke (niet ver van ieper) Ik ken iemand die geregeld van die markten doet dus kan ik het wel even vragen.
Idra schreef:De maandag na het eerste weekend van september is er de jaarmarkt in Leuven. Is dus nu maandag 6 spetember. Ik ben zeker paraat!
hellgirl schreef:de paardenmarkt in brugge, is op st-michiels op de veemarkt, als je de autosnelweg neemt naar brugge, kom je er praktisch voorbij. Het is richting voetbalstadion je moet nemen. Ik ben daar wel al eens naar toe gegaan, soms staan er wel degelijke paarden.
nathalieke schreef:de paardenmarkt in Brugge Sint-kruis gaat door op 20 september van 10u tot 13u op de veemarkt , koningin Astridlaan 101
ik zal er waarschijnlijk zijn om eens een kijkje te nemen
wizzy schreef:BedanktWaarschijnlijk zal ik er ook wel even zijn... alleen spijtig dat het zo ver rijden is
Maarja..
Tog bedankt!