Ik was al wat topics aan t lezen, want was benieuwd naar stallen of die misschien een website hadden, gewoon leuk om te kijken, prijzen enz. Maar nu lees ik in veel topics dat bijv stadsweides heeel vol zitten met ontzettende wachtlijsten, en maneges ook vol zitten. Daarbij komt ook dat ik niet op een manege wil( te massa en veel te duur)
heb alleen een beschikking over een fiets dus naar zeewolde of iets fietsen is te ver.. Moet je nou met die wachtlijsten nu al inschrijven( weet niet eens in welke wijk ik kom te wonen maar goed) of gewoon niet verwachten dat er leuke kleinere pensionstalletjes in de buurt zijn..
Zo niet, of als je bijv in de velden( stad west) komt te wonen dat dat dan weer ver van het andere kant vd stad af is, waar wel veel stalletjes zijn, en dus een paard daarz etten voor mij niet te doen is, ben ik wel benieuwd in welke wijken de stallen een beetje zitten( niet dta ik straks zeg ja daar wil ik wonen, en vervolgens erachter kom dat ik geen pensionstal in de buurt kan vinden
)Dus geef me de pensionstallen( ik ben heel vroeg ik weet t, maar t is toch wel iets dat me erg bezig houd)
op de wachtlijst staan en dan maar hopen dat je snel aan de beurt komt. Op dit moment zijn er geen weiden vrij en worden ook geen nieuwe gemaakt. Je kan je pas inschrijven als je in Almere ingeschreven staat.