Wat is een pennymeisje ??

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Irisje3
Berichten: 171
Geregistreerd: 11-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-08-04 19:06

hihi

cream_1986
Berichten: 706
Geregistreerd: 26-08-03
Woonplaats: Maarssen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-04 19:57

Haha! Haha! Mag ik me hierbij aangeven ; ik ben ook een paardenmuts! :p lol!
Heeft zo zijn voordelen (en uiteraard ook nadelen), ik volg een opleiding om later (over 2 jaar ofzo) mijn werk hiervan te maken ; workshops geven ; "Mutsen met paarden" LOL Haha!

Irisje3
Berichten: 171
Geregistreerd: 11-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-08-04 12:52

hihi ik sta wel eens te klojoen met paarden dan komt iemand me altijd op te hulp op de manege is een riri pennymeisje Stoom uit je oren ze weet zelf niets en dan zegt ze tegen mij wat ik wel en niet moet doen.echt een ...... meid echt ik haat haar maar bijna iedereen heeft een helkel aan haar maar zei noemt mij een riri pennymeisje Verdrietig wat vinden jullie daarvan eigelijk?wat ik er van moet denken doe ik maar niet dan maak ik me zelf heeel boos en dan ga ik slaan waarschijnlijk ik ben al een keer heel hard achter haar aan gerend en toen ik haar had kwam haar moeder Boos! ze werd boos op mij ik lechte ik het uit en toen werd ze kwaat op dat meisje een arogante naam chenna ze doet zo kijk mij toch eens tutig zijn oeoe Pling naja ik ga niet zo doen

Kwanyin
Berichten: 18995
Geregistreerd: 14-08-03
Woonplaats: belgiƫ

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-04 12:55


Irisje3
Berichten: 171
Geregistreerd: 11-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-08-04 16:18

en bedankt Misselijk Misselijk

Ronnoz

Berichten: 2354
Geregistreerd: 28-08-04
Woonplaats: Tukker Territory

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-04 16:29

Irisje3 schreef:
hihi ik sta wel eens te klojoen met paarden dan komt iemand me altijd op te hulp op de manege is een riri pennymeisje Stoom uit je oren ze weet zelf niets en dan zegt ze tegen mij wat ik wel en niet moet doen.echt een ...... meid echt ik haat haar maar bijna iedereen heeft een helkel aan haar maar zei noemt mij een riri pennymeisje Verdrietig wat vinden jullie daarvan eigelijk?wat ik er van moet denken doe ik maar niet dan maak ik me zelf heeel boos en dan ga ik slaan waarschijnlijk ik ben al een keer heel hard achter haar aan gerend en toen ik haar had kwam haar moeder Boos! ze werd boos op mij ik lechte ik het uit en toen werd ze kwaat op dat meisje een arogante naam chenna ze doet zo kijk mij toch eens tutig zijn oeoe Pling naja ik ga niet zo doen


Met alle respect, maar is het niet eens tijd voor een spellingscontrole op BOKT? Knipoog Knipoog Knipoog

dienetje

Berichten: 1242
Geregistreerd: 24-05-04
Woonplaats: Lekkerkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-04 17:22

* Boktnamen van Penny's bevatten veelal de woorden 'girly', 'lady', 'love' alsmede woorden die eindigen op -tjuh(hhh). Echter niet alle Boktnamen die er zo uitzien zijn ook daadwerkelijk Penny, verricht dus grondig onderzoek alvorens over te gaan tot het uitdelen van een *STEMP*.

mijn naam eindigt ook op tje Schijnheilig

maar volgens mij kom ik met de rest niet egt overeens alleen dat ik heel slecht ben in spelling sorry daarvoor Frusty

Zeeuwtje68

Berichten: 5875
Geregistreerd: 12-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-04 18:37

hallo wat is er mis mee dan als je van paarden houd en ze wilt redden of iets dergelijks. wie zijn jullie om een ander een in een hoekje te proppen met de titel pennymeisje. wat een klinklare onzin pubers zeker die dat verzonnen hebben.

Irisje3
Berichten: 171
Geregistreerd: 11-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-08-04 19:54

Ronnoz schreef:
Met alle respect, maar is het niet eens tijd voor een spellingscontrole op BOKT? Knipoog Knipoog Knipoog

sorry hoor mijn computer geeft alles goed aan dus hou op me te verbeteren allemaal

Irisje3
Berichten: 171
Geregistreerd: 11-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-08-04 19:55

dienetje schreef:
* Boktnamen van Penny's bevatten veelal de woorden 'girly', 'lady', 'love' alsmede woorden die eindigen op -tjuh(hhh). Echter niet alle Boktnamen die er zo uitzien zijn ook daadwerkelijk Penny, verricht dus grondig onderzoek alvorens over te gaan tot het uitdelen van een *STEMP*.

mijn naam eindigt ook op tje Schijnheilig

maar volgens mij kom ik met de rest niet egt overeens alleen dat ik heel slecht ben in spelling sorry daarvoor Frusty

mag ik dat ff zelf weten??

Authentic

Berichten: 7850
Geregistreerd: 09-06-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-04 19:57

Irisje3 schreef:
mag ik dat ff zelf weten??


Eh, hoezo? Die snap ik niet? Scheve mond

Irisje3
Berichten: 171
Geregistreerd: 11-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-08-04 19:59

Zhivago schreef:
Eh, hoezo? Die snap ik niet? Scheve mond

o me naam

Authentic

Berichten: 7850
Geregistreerd: 09-06-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-04 20:02

Irisje3 schreef:
o me naam


Er staat toch ook:

Citaat:
Echter niet alle Boktnamen die er zo uitzien zijn ook daadwerkelijk Penny

LuvdaTossa

Berichten: 12894
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Midden vh land

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-04 20:03

Look @ my name Knipoog

Thirza

Berichten: 9267
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-04 20:23

volgens mijn stal genoten ben ik ook een penny meisje Bloos!

Lenneke_
Berichten: 18614
Geregistreerd: 08-07-03
Woonplaats: Garderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-04 22:12

Vroeger ging ik in m'n rijbroek naar school en op de fiets deed ik alsof ik op een paard zat, kopleet met verlichte zit. Geloof dat ik ook een Pennymeisje was (maar wie niet Haha! )

Oomie

Berichten: 215
Geregistreerd: 05-08-04
Woonplaats: Den haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-04 23:15

Hahaa egt grappig, maar ik mag mn verzorgpaard ook wel gewoon vaak uitstappen en desnoods ff rijden, maar ik vind het gewoon egt een super cool paardje, en tuurlijk vint ik verwaarloosde paarden ensow ook zielig maar ik ga geen hele reddingacties doen enzo en zweep das gewoon egt niet sielig maarja, haha moest ik ff zeggen hoor!

xxx naomi

Ronnoz

Berichten: 2354
Geregistreerd: 28-08-04
Woonplaats: Tukker Territory

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-04 09:47

egt, ik vinD en vinT ik, ensow, Sielig...

Penny-taal ??

Ach ik ga me hier niet eens meer over opwinden, daar is al een ander topic voor Lachen

Irisje3
Berichten: 171
Geregistreerd: 11-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-09-04 17:17

Zhivago"]
[quote="Irisje3 schreef:
o me naam


Er staat toch ook:

Citaat:
Echter niet alle Boktnamen die er zo uitzien zijn ook daadwerkelijk Penny
[/quote]
Haha! Haha! sorrie spijt me

Irisje3
Berichten: 171
Geregistreerd: 11-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-09-04 17:19

Thirza schreef:
volgens mijn stal genoten ben ik ook een penny meisje Bloos!

laat me kletsen al vind jij van niet moet je dat zo houden mensen die jou uitschelden zijn kansloos zo word er op jou gelet en zien ze haar fouten niet meer en de jouwen wel in iedere bokker schuilt een klein pennymeisje

Zeeuwtje68

Berichten: 5875
Geregistreerd: 12-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-04 17:59

en ik ben ook lekker een penny meisje wat kan mij het schelen.

Amable

Berichten: 9680
Geregistreerd: 04-10-03
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-04 19:16

Ik hoop ook nog steeds dat ik een paard gratis krijg met stalling en voer enzo erbij! Ook zal ik alle zielige paarden in mijn omgeving willen redden en uiteraard vraagt iedereen met een probleem paard of ik het even wil mak rijden... En vreemd genoeg doen ze bij mij nooit wat!?

Ach, iedereen is idd een pennymeisje geweest, en dat is maar goed ook! Het zou toch verschrikkelijk zijn als een meisje van 8 al op serieuze toon zegt, nee hoor, dat paard is te moeilijk voor mij, geef mij maar die makke daar. Als kind moet je nog kunnen dromen dat de wereld van jou is en om jou draait en dat jij alles het beste kunt. Er is nog zat tijd om te leren dat het niet zo is!

Fenn

Berichten: 6183
Geregistreerd: 13-08-04
Woonplaats: nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-04 19:50

Miss ben ik ook wel een pennymeisje en wat is daar mis mee. Ik wil nog steeds niet elk paard dat zielig op een weilandje staat redden en rijd ook niet elk paard met een zweep. Ik zeg vol trots dat mijn verzorgpaardje een Arabier is, maar wel een vliegenschimmelruintje van 15 die super braaf is.
Ik help graag met paarden (doe zo'n beetje alles dat ze vragen), maar daar leer je alleen maar van toch?
Ik had voor Bokt.nl nooit gehoord van het pennymeisje en vond het altijd leuk om te helpen enzo, maar had wel een hekel aan die verzonnen paarden.

Authentic

Berichten: 7850
Geregistreerd: 09-06-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-04 20:00

Oomie schreef:
Hahaa egt grappig, maar ik mag mn verzorgpaard ook wel gewoon vaak uitstappen en desnoods ff rijden, maar ik vind het gewoon egt een super cool paardje, en tuurlijk vint ik verwaarloosde paarden ensow ook zielig maar ik ga geen hele reddingacties doen enzo en zweep das gewoon egt niet sielig maarja, haha moest ik ff zeggen hoor!

xxx naomi


http://www.bokt.nl/forums/rules.php Vork

Clinnn_

Berichten: 5596
Geregistreerd: 30-11-01
Woonplaats: Aan Zee (BE)

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-04 20:03

ik ben een pennymeisje dat iedere keer dat ze op de manege is, de paarden hooi en stro geeft en soms ook nog mee helpt met mesten en vegen.

Of ben ik geen penny meisje maar een meisje dat gewoon graag helpt voor haar plezier in de manege.