Nu kreeg ik van de week een smsje van de eigenaar (die ik nog maar 1 keer had gezien):
Renske, je kan je spullen halen en wegblijven en ik ben je geen uitleg schuldig.
Dat was het einde van wanda!
DAmN, in 1 maand was ik al gehecht aan wanda en dat merkte ik pas toen ik in tranen uitbarste en toen ik afscheid van haar nam bij haar stal leek het wel of ze me wilde troosten... heel vreemd...
Nu ga ik een paard doen op dezelfde stal... die vroeger iets meegemaakt heeft en nu bang is. Het is op dezelfde stal zodat ik wanda kan blijven zien. Met de eigenaar en dat meisje heb ik niets meer te maken, maar toch het is een gek idee.
Nu heb ik vandaag een telefoontje gehad op een advertentie van me, van een tinker die een leaser zoekt het is ong 80 euro per maand en een half uur fietsen ongeveer en ik mag der alles mee doen wedstrijden buiten rijden etc morgen ga ik kijken.. spannend...
Ik hoop dat ik doetske en die tinker samen kan doen! Ik kan niet kiezen namelijk.
Zondag ga ik echt met doetske kennis maken. En dan een beslissing maken.
Moeilijk hoor, maar ik mis wanda zo erg...
Ik heb nooit geluk wat betreft lease paarden!! of ze worden verkocht, of ze gaan wat mankeren, of de eigenaar bevalt niet, of het klikt niet!
Of het is te duur!
Stom he?
*fjoej* kan nog steeds wel huilen...
www.geocities.com/kwpnwanda <-- dat is er!
wel fijn dat je wanda nog kan blijven zien op stal...al zou ik dat super moeilijk vinden om dat andere meisje steeds op haar te zien rijden!!