De eigenaresse moest al een nieuwe buitensingel kopen omdat die kwijt was (?), dus ik denk dat ze geen zin had in nog meer kosten, want ze zei dat de neusriem niet echt belangrijk was en meer voor de sier. Normaal wil ze dat alles goed zit, dus dit was een aparte opmerking. Vandaar dat ik denk dat het door de kosten komt.
Wij hebben laatst aan het gewone hoofdstel al een neusriem vervangen aangezien die gebroken was, maar we willen niet teveel grote kosten maken uiteraard, aangezien de spullen verder niet van ons zijn.
Een schoftonderlegger hebben we ook pas zelf aangeschaft, omdat we dat voor het paard prettiger vonden (was ze ook gewend tijdens training bij iemand anders), maar dat is nog iets wat je gewoon mee naar huis kunt nemen mocht het ooit mislopen met de eigenaar ofzo. Een neusriem haal je er niet echt meer af ofzo

Vandaar mijn vraag, sorry voor deze lang inleiding! Zouden we door er een neusbontje onder te doen een stuk van de ruimte kunnen opvullen? Ik vind het nl. niet echt prettig dat er onder haar neus een stuk hangt, kan ze alleen maar ergens achter blijven hangen ofzo. Wat denken jullie? Is dit een blonde gedachte of zou dit kunnen helpen? Thanks!