Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
). Zo stond er op een stal waar ik werkte een merrie op haar papier stond een kol en ze had aardig duidelijk een brede witte bles. Een wit sokje stond op het papier en ze had een half wit been enz..
Antoinette schreef:Zoveel verschil lijkt me heel stug, maar met het opnemen van aftekeningen worden erg veel fouten gemaakt.
Vooral bij de Belgen (sorry voor de Belgen onder ons). Zo stond er op een stal waar ik werkte een merrie op haar papier stond een kol en ze had aardig duidelijk een brede witte bles. Een wit sokje stond op het papier en ze had een half wit been enz..
Ik begon al aan het papier te twijfelen, maar de vrouw die dit opnam zei dat het vaker voorkwam bij paarden met een Belgisch papier
Antoinette schreef:Zoveel verschil lijkt me heel stug, maar met het opnemen van aftekeningen worden erg veel fouten gemaakt.
Vooral bij de Belgen (sorry voor de Belgen onder ons). Zo stond er op een stal waar ik werkte een merrie op haar papier stond een kol en ze had aardig duidelijk een brede witte bles. Een wit sokje stond op het papier en ze had een half wit been enz..
Ik begon al aan het papier te twijfelen, maar de vrouw die dit opnam zei dat het vaker voorkwam bij paarden met een Belgisch papier
.Ik weet wel dat er hier makkelijk met papieren geknoeid word.Maar aftekeningen veranderen normaal gezien niet.Ik had eigenlijk juist de vraag gesteld toen het arabier veulen van mijn vriendin geregistreerd werd alle aftekeningen werden op geschreven tot het miniemste plekje en het gaat een schimmel worden
.Maar nu blijkt dat je een aftekening op de huid terug vind dus het witte sokje van nu is later als ze helemaal wit is een ros sokje op de huid.dus witte aftekeningen zijn ook pigmentvlekken is mij uitgelegd.