Ik ben zelf ook pas van instructie veranderd en heb dat als volgt aangepakt: Ik heb een mailtje naar de stal gestuurd van die mensen van wie ik wel les wilde, gevraagd om informatie enz. Na een paar keer mailen wist ik dat ik het wilde proberen, heb aangegeven in een mail welke dag ik zou kunnen en mijn telefoonnnummer gegeven. Zo hebben we de eerste afspraak gemaakt en inmiddels heb ik daar nu twee keer gelest en het bevalt tot nu toe uitstekend. Ik heb ook wel aangegeven dat ik het wilde proberen, en dat als ik het gevoel had dat het niet klikte, ik er niet mee door zou gaan.
Dus ik zou mensen die zich via jouw oproep op marktplaats hebben aangeboden gewoon wat meer informatie vragen (wat hebben ze zelf gereden, wat rijden ze nu, wie geven ze nu les, wat presteren hun leerlingen, wat zijn de kosten, etc). En dan met iemand met wie het in het mail contact klikt een afspraak maken om een keer echt te gaan lessen. En als het dan niet bevalt, dat je dan weer op zoek gaat naar een ander. Het moet toch met jou en je paard klikken, ze kunnen nog zoveel leerlingen hebben, het moet met iedere combinatie wel werken.
Succes!
Oja, en dat je instructrice misschien maar een paar jaar ouder is als jijzelf maakt toch niet uit? Als ze je maar je paard goed kunnen laten lopen! Bij ons op stal word ik af en toe extra geholpen door een meisje dat jonger is dan ik, maar zij heeft wel hoger gereden dan ik in de dressuur en heeft op een handelsstal gewerkt en heel veel verschillende paarden getraind, dus die weet gewoon meer dan ik en kan mij dus prima helpen.