denk nu iets ouder als een jaartje.Ze is van de zomer vakantie bij mensen g geweest, die wouw graag weten of het een goed iedee was om een pony te kopen voor haar dochtertje (ongeveer 6 jaar). Maar echt veel wisten ze niet van paarden, en tja dan moet je dr dus geen jaarling neer zetten.
dus inderdaat deze week kwam Tara (het shetje) terug, knopen in dr manen enzo, tja opzig was ze niet echt slecht verzorgt hoor, die manen is gewoon een schoonheids foutje
maar toen ik dr probere te poetsen, hoeven uit krabben, ging ze gewoon bijten en schoppe
tja ze was normaal ook niet het liefste hoor, maar voor die tijd heb ik dr bijna vlekkeloos dr hoeven uit kunne krabben, nou dat kun je nu wel vergeten.
ze bijt (echt gemeen!) en schopt als je dr hoeven uit krapt, gewoon dr kont naar je toe draaien
nou is de vraag moet je dit nou straffen?? zo ja hoe, wand volgens mij kun je dan blijven slaan, en ze moet nou ook weer niet bang worden ofzo.
en hoe kun je dr het beste hoefjes leren geven??iemand tips zo dat ze niet gaat schoppen?
nou al vast bedankt.