stoppen met paardrijden?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
jepsica

Berichten: 2963
Geregistreerd: 14-08-04

stoppen met paardrijden?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-08-04 17:35

ik heb een vraag!
al een tijdje vraag ik me af of ik paardrijden nou echt wel zo leuk vind. ik rij al 8 jaar en heb nu 7 verzorg paarden. ik rij 4 dagen in de week. alleen nu van de zomer heb ik 2 weken niet gereden omdat ik het zat was. en nu ging ik weer rijden en vroeg ik me zelf af of ik het nou echt wel zo leuk vind. maar ja wanneer beslis je om te stopppen of niet?? hoelang denk je daar over na. Verdrietig

p.s. vraag aan instructeurs, kan dit een dipje zijn, of moet ik gewoon stoppen? Verward

xxjepsica

Toskatje
Berichten: 180
Geregistreerd: 08-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-04 17:40

ik heb dit probleem ook
ik ben het zat om altijd maar die rondjes in de weide te doen veel liever op een piste+mijn pony is een beetje oud en ik zal er ook niet veel van leren maar ik zie die paarden toch zeer graag hoor maar het is gwn dat ik niet evolueer

Natasjaa

Berichten: 2762
Geregistreerd: 06-07-04
Woonplaats: Groningen > Crokydoos nr 88

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-04 17:42

t kan heel best zijn dat t een dipje is maar dat moet je toch voor jezelf bepalen, jij moet er mee verder.... of niet...... succes met je keuze

Quarterh0rse

Berichten: 8491
Geregistreerd: 22-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-04 17:44

ja miss is het ff een tijdelijke dip, dat heb ik ook een keer gehad en toen miste ik het echt enorm later en weet gewoon dat ik er verder mee wilt gaan

Alikesflame

Berichten: 5222
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: Vledderveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-04 17:54

ik denk een dipje, als je dan gewoon een tijdje stop, gaat het meestal na een paar maandjes weer kriebelen. en dan weet je dus dat je toch nog leuk vind

missnynke

Berichten: 8492
Geregistreerd: 11-05-02