Wie verantwoordelijk ? ivm kapotte camera

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Manon 2

Berichten: 2783
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-04 10:39

Ik zal mijn verzekering wel even bellen. Weet je wie het was?

Ik heb wel € 159,- eigen risico en dat ga ik dus echt niet betalen! Dan verzint de eigenaar van de camera maar dat hij m zelf uit zijn handen heeft laten vallen.

IngridM
Berichten: 11826
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-08-04 11:25

Manon 2 schreef:
Ik heb wel € 159,- eigen risico en dat ga ik dus echt niet betalen! .


uiteraard zal ik dat voor mijn rekening nemen mocht het zover komen ! zie verder pb. Knipoog

IngridM
Berichten: 11826
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-08-04 14:02

`verder nog iemand een idee ?

Tessebes

Berichten: 18524
Geregistreerd: 09-09-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-04 14:18

Manon2 is dus de eigenaar als ik het goed begrijp?
Manon2 is iig aansprakelijk, want het is haar paard.
Heeft de eigenaar van het toestel haar al aansprakelijk gesteld?
Je zou kunnen voorstellen aan de eigenaar van het toestel, dat hij zelf die eigen risico betaald, omdat hij ook een beetje schuldig is, omdat hij zelf het toestel daar heeft laten slingeren.

IngridM
Berichten: 11826
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-08-04 14:28

Tessebes schreef:
Je zou kunnen voorstellen aan de eigenaar van het toestel, dat hij zelf die eigen risico betaald, omdat hij ook een beetje schuldig is, omdat hij zelf het toestel daar heeft laten slingeren.


dat zou inderdaad een goede zijn ja. Tuurlijk, tis "mijn fout" maar wie laat er nu zo'n dure camera liggen in de buurt van paarden.............ongelooflijk...........maar okee.
goed idee!

Riëtte

Berichten: 5201
Geregistreerd: 26-02-01
Woonplaats: Bovensmilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-04 14:53

Staat er niet ergens een bordje met daarop: betreden op eigen risico? Sowieso lijkt me het erg dom om je professionele camera op een bakrand te laten liggen. Stel je was er in een galopje langsgereden en er was allemaal zand op gedwarreld? Ben jij dan de schuldige want jij bent de berijder? Lijkt me niet, die persoon had hem netjes om zijn nek moeten laten hangen (daar is dat koordje ook voor....)
Ben benieuwd wat eruit komt, want zoiets kan natuurlijk iedereen gebeuren, is ht niet een camera dan wel een bril of iets anders van waarde....