en die is nu 3 jaar, als ze beleerd is, is ze 10.000 EURO WAARD...JOOOOOOIIII
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
en die is nu 3 jaar, als ze beleerd is, is ze 10.000 EURO WAARD...
promptertje schreef:Paard is in geld waard wat de gek ervoor geeft, voor jezelf van onschatbare waarde . Mijn oudste paard zal denk ik niks opbrengen, voor mij is ze onbetaalbaar.

) is nu een super mooi erg gespierd beter lopende sport paard. Dus, reken maar dat hij niet voor lager dan 6(000
) weggaat.
Haha er vroeg iemand van en hoeveel moet ie kosten toen zei de eerste eigenaar meteen ' voor 8 kun je hem hebben
'Haha vond ik wel grappig, maar hij is al wel L springen met wp voor M en nu gaat zijn dressuur ook vooruit en hij is nog hengst dus een lekker allrounder
promptertje schreef:Paard is in geld waard wat de gek ervoor geeft, voor jezelf van onschatbare waarde . Mijn oudste paard zal denk ik niks opbrengen, voor mij is ze onbetaalbaar![]()

promptertje schreef:Paard is in geld waard wat de gek ervoor geeft, voor jezelf van onschatbare waarde . Mijn oudste paard zal denk ik niks opbrengen, voor mij is ze onbetaalbaar. De jonge hengst zal wel een bepaalde waarde hebben, maar aangezien mijn paarden niet te koop zijn interesseert me dat eigenlijk niks
.

, gevoelsmatig is ie onbetaalbaar, maar vanwege zn hoge leeftijd en chronische aandoening kan ik er geen bedrag aan koppelen.
en ik mag ze zelfs aanraken
(en poetsen en zo) (Voor die keer in m'n leven dat ik dat mag meemaken