pieternel schreef:Nou chade, ik ben gewoon heel benieuwd wat je dan moet betalen. Is het ook de bedoeling een bijdrage in de hoefsmid en veterinairkosten te voldoen als je het paard op wedstrijden gaat rijden, wat komt er dan bij ? En wat zijn dan de vaste prijzen voor de huur per maand ?
Als je het paard echt alleen maar op wedstrijden gaat uitbrengen kan je zelfs betaalt krijgen. Dit omdat je hiermee de eigenaar helpt met het meer waard maken van het paard zeg maar. Echt vaste prijzen per maand om een paard te leasen is nooit zeker. Ik betaal per maand 25 euro en dat rijd ik 1 x per week. ALs ik meerdere dagen zou willen dan komt er gewoon per dag 25 euro bij. Dus stel dat ik iedere week 4 dagen wil rijden moet ik 100 euro per maand betalen. Ik rijd niet op paarden die ik moet uitbrengen in de paardensport. Maar er zijn eigenaren die betalen ja aan mensen als je een paard uitbrengt in de sport. Maar je hebt ook eigenaren waarvan je een paard mag leasen en dan iedere maand een vast bedrag betaalt en als je dan het paard wilt uitbrengen in de sport dat je dan dan eventueel zelf moet betalen. Er zijn zoveel mogelijkheden qua leasen van een paard. De vraag is gewoon wat je met het paard allemaal mag doen. Ik hoop dat ik een beetje je vragen heb beantwoord Pieternel. Als je nog meer vragen heb dan hoor ik het wel.