Hij is dan aan het kuchen enz. Vorig jaar heeft ie zich er nog goed doorheengeslagen zonder dierenarts met een homeopatisch poedertje.
Nu had ik het er gisteren met een stalgenootje over, en die zei dat ik [**] in de najaar/herfst/winter misschien wel een regendekentje op kon leggen. ([**] heeft nog nooit een deken opgehad, op een zweetdeken na
)Zei dacht dat ie dan ging hoesten omdat ie in de winter eerder kou zou vatten. (zou goed kunnen, op de wei, flinke stortbui, harde wind erbij, het is toch al een oude pony).
Maar dan geen winterdeken maar alleen een regendeken, ze zei van het merk verona bij divoza, die zou hij dan de hele herfst/winter op kunnen hebben, en het was volgens haar maar een dun dekentje.
Nu heb ik op de site van divoza gekeken en vond die deken dus, deze:

Maar op de site staat: * 100% waterdicht
* ademend
* licht gevoerd
* zeer geschikt voor voorjaar, zomer en herfst
Dus niet voor de winter (??) terwijl zij er heel zeker van was dat alleen die deken gewoon in de winter op kan blijven, zonder een andere deken.
Ze zei dat ze het paard wel eerst wintervacht liet ''aanmaken''...Nu wil ik graag van jullie weten wat jullie er van denken, is die deken goed, of toch maar helemaal geen deken? Ik ben niet zo thuis in de dekens namelijk, en ik weet nu ook niet wat ik moet doen.