Ik werd net gebeld door een potentiële koper voor Sigy....
Ik werd gewoon helemaal overlopen.
Hij moest en zou morgen komen en wilde haar zien springen of zelf springen....
Ik zei dus dat hij dan beter een afspraak kon maken voor volgende week, aangezien ze pas sinds een weekje weer langzaam bezig is en pas 2 keer weer iemand erop heeft gezeten na 9 maanden...
Ik heb er zelf alleen zondag even op gestapt....en ze doet het goed, maar is nog te vroeg om al te gaan springen. Ze moet eerst zo weer goed lopen
Dus toen vroeg ie of ik hindernismateriaal had..."nee dus" of ik een trailer had....heel wantrouwend "ja"...
Wil hij met haar naar een manege in de buurt rijden om daar te gaan springen
Ik wild dit allemaal niet.heb 10 keer gezegd, daar is het nog te vroeg voor
Hij "als ze nu niet springt doet ze dat volgende week ook niet"
Ik wil nog niet met haar springen, niet morgen al..., nu wil hij om 10 uur komen...ik wil dit niet...Hij zou er dan zelf mee springen, want hij was Z-springruiter...dus dat was geen probleem... Voor hem niet, maar voor mij en mijn paardje wel....dit is te vroeg..Straks zit ik met een paard opgescheept dat een terugslag heeft, omdat ze overbelast is geworden
ik gaf wel 10 keer aan dat ik niet wilde dat ze al morgen sprong en dat ik wilde dat hij volgende week ofzo kwam kijken....
Hij lusiterde niet eens...vroeg 10 keer waar haar wei was, terwijl ik 10 keer zei dat hij aan huis moest komen
ik wil die afspraak niet...hij overrompeld me en ik laat het gebeuren en mijn paard is daar dadelijk de dupe van
Hij had al opgehangen voordat ik iets nog kon zeggen., hij zou bellen als hij in Susteren was....Ik wil dit niet....., maar hij luisterde niet
wat moet ik hier nu mee?!