Ik heb even een ander account aangemaakt om dit verhaal te vertellen, omdat er bekende op bokt zitten die dit niet moeten weten
.Allé, eigenlijk omdat ik niet weet wat ik ermee moet doen. Daarom moeten de bekende het nog niet weten
.FF ingewikkeld sorry.
Euhm, ja waar zal ik beginnen.
Ik heb dus een verzorgpaard.
Ik neem les met haar en train 3 tot 4 keer per week.
Nu is er een meisje X (laat ik haar even zo noemen
) en die mag van de eigenares altijd rijden, wat er ook is. Zij kan niet vaak, maar mag altijd. Ok, ik dacht geen probleem lijkt mij? 't Is niet mijn paard weet je.Nu hoorde ik dat dat meisje binnekort wedstrijden gaat rijden en dus ook vaker moet rijden.
Toen had ik zo iets van: 'ja en ik?'
Nu hoorde ik daarna dat er een meisje Y ook een paar wedstrijden met 'verzorgpaard' ging rijden. Die moest dus ook een paar keer trainen.
Nou ja, wat kan ik eraan doen, het is niet mijn paard?
Maar ik train wel 3 tot 4 keer per week en iemand anders gaat nu wedstrijden rijden, terwijl ik mijn best doe haar netjes te laten lopen en haar rustig te krijgen.
Nu ja, als X en Y nu zo veel gaan rijden, dan heb ik zo het gevoel dat ik overbodig ben niet? Drie voor één paard is ook niet leuk voor het paard zelf, denk ik dan.
Nou ja goed, ik weet niet wat ik ermee moet, ik heb alleen geen zin om geld in lessen te stoppen als iemand anders zeg maar met de 'eer' gaat lopen, om het zo te zeggen dan.
Mssn dat iemand hier raad mee weet?
Ik besef héél goed dat het niet mijn paard is, maar ik verzorg haar, dat wil zeggen: rijden, poetsen, van tijd tot tijd wassen, stal uitmesten en af en toe wat spulletjes kopen.
Dan verwacht je toch niet dat er om de haverklap iemand anders op je verzorgpaard rijdt, of ben ik nu zo fout? Ik vind het voor het paard in elk geval al niet zo best...
EDIT:
Was dit nog vergeten:
Ik had dan les, en omdat meisje Y even moest oefenen voor de wedstrijd dan, moest ik eerder stoppen met mijn les, omdat ze dan even een parcoursje konden bouwen. Dat vonden ik dus écht niet fijn, aangezien ik voor die lessen wel betaal.

Ik zou het echt willen weten zo van : Hoe nou verder? Het is ingewikkeld, ik begrijp het en ik zou als ik jou was naar die eigenaresse toestappen met de vraag: Ben ik nou nog wel nodig als er 2 andere meiden wedstrijden mee gaan rijden??
.

)