En als m'n pony of bijrijdpony ziek is ben ik er haast de hele dag. Zoals vandaag m'n bijrijdpony is ziek en de Da wist ook niet wat het was
Maar nu heb ik 2 weken terug een eigen pony gekocht en daar wil ik ook echt geen verzorgers voor hoe druk ik het ook heb. Dat staat vast. Alleen de eigenaresse van m'n bijrijdpony mag haar dan onder zadel meenemen naar buiten. Al heb ik het hier zelfs ook moeilijk meegehad terwijl ik alles met haar pony mag.
Maar zoals gister mijn oma is gister met ambulance opgehaald heel ernstig
en ik had afgesproken dat ik zavonds de paarden eten zou geven en binnen zetten. Maar dat kon nu niet. Daarom zou iemand anders het doen en ja hoor wat hoor ik vandaag. Mijn pony mag niet op het weiland vanwege gevoeligheid voor bevangenheid. Bleek dat het hekje open heeft gestaan met en heeft Butterfly van 7.00 tot 22.30 op het weiland gestaan. Gelukkig had de huisoppasser gezien dat ze buiten stond en haar weer in de paddock gezet. Nu vroeg ik me af hoe dat bij jullie is. Maar bij mij is dit echt extreem kijk ook altijd alles 3x na als ik weg ga enz. Ik ben altijd bang dat er wat mis gaat.
)