maar met al die regen is het best wel een beetje glibberig. En om de paarden nou niet te rijden gaat me ook iets te ver, ze glijden zo nu en dan wel een beetje weg maar verder gaat het gelukkig wel.Ook op de wei gooien na veel regen vind ik link aangezien het dan zo glad is, maar ik doe het wel zolang het nog gaat en nog niet echt een gigantische modderpoel is. Ze zijn natuurlijk ook niet van suiker en moeten zelf ook maar oppassen waar ze lopen.
Maar, hoe doen jullie dat in de winter. Minder werken, wat vaker op stal, paarden ergens anders onderbrengen voor de winter???
[Edit] titel iets aangepast [/edit]
<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Karin op 2001-11-08 10:40 ]</font>

mwoah, je kunt er dan net zo goed zelf eentje kopen zouden anderen dan zeggen, maar dat is ze nou ook weer niet van plan, ze wil geeneens elke avond met de trailer op pad, en dat snap ik ook wel.
met een trailer me naar de manege brengen enzo, maar dat is maar 1 maal per week, ik heb nu al 2 maal per week les (1 sneaky maar ok, ander verhaal) en de rest rijd ik voor mezelf, dus ook een keer ofwat, en dat kan dus niet meer, ik zou dan gaan wanneer ik les had maar je kunt dan niet oefenen voor de volgende les en je komt dan eigenlijk geen steek verder, jij niet maar je paardje ook niet.
!) , Dus ik kan in ieder geval ´s ochtends (licht!) rijden. Bij ons in het bos rij je met regen nog redelijk droog, alleen als het echt vriest is het me te gevaarlijk om veel te doen (ook in de bak). Meestal ga ik dan met ze wandelen. De eerste paar keer ging ik meestal in stap erop, maar dan werd ik zelf zo koud
\ . Als ik er gewoon naast loop, blijf ik zelf ook in beweging, da´s een stuk beter. 

ik rijd bijv. wel als het "alleen maar" ijskoud is (en ik moet ook nog is buiten