schuilstal

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Zabbie
Berichten: 1333
Geregistreerd: 04-01-03
Woonplaats: Tilburg

schuilstal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-08-04 13:57

Heeft iemand van jullie een idee voor het maken van een schuilstal / simpele stal. We hebben gekeken naar een zeecontainer, maar dan heb je te maken met dure transportkosten en het ziet er nou niet bepaald mooi uit.


Iemand andere suggesties ??

Ninla_

Berichten: 9006
Geregistreerd: 01-06-03
Woonplaats: Op de rug van een fjord

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-04 14:16

Met eventueel golfplaten als dak en gewoon verder met hout Lachen

Buckje
Berichten: 19862
Geregistreerd: 22-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-04 14:24

kijk mij eens bij me andere topic dat is net een paradijs meot je even zoeken

Buckje
Berichten: 19862
Geregistreerd: 22-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-04 14:25


evatjuuh

Berichten: 446
Geregistreerd: 01-07-04
Woonplaats: egmond

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-04 14:26

uumm schot van een schuting .... een halfe vierkant zek maar dan staan ze uit te wind Haha! en je kan er dan ook van die golf platen op maken als het regend ze leune dan op de halfe vierkand maar dan moet je ook nog een paal aan de 1ne hoek neer zetten ander valt het Tong uitsteken hoop dat je het een beetje snap Tong uitsteken

Mews

Berichten: 5500
Geregistreerd: 22-06-04
Woonplaats: Kopenhagen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-04 14:29

Mag dat trouwens gewoon, een zeecontainer permanent in je wei neerzetten of zelf een stalletje bouwen? Telt dat niet als bebouwde grond ofzo en dan moet je allemaal vergunningen aanvragen...? Verward Wij hebben als inloopstal een ex-schapenschuur, en die mochten we bouwen op voorwaarde dat het een carpoort is, een van de muren staat los ofzo Verward, omdat het geen echt "gebouw" mag zijn... Nogal vaag... Maar mag je wel zomaar zelf een schuurtje in elkaar knutselen? Dat hadden wij namelijk ook gewoon gedaan bij de carpoort, maar je krijgt dan geen geklier met de gemeente ofzo?

Zabbie
Berichten: 1333
Geregistreerd: 04-01-03
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-08-04 14:42

Het moet een (schuil)stal worden voor een E-pony. Ik vind de stal van teun echt super, zoiets zal het wel worden, want een container is veel te onhandig en zwaar. Wat zijn ongeveer de kosten van een dergelijke hoeveelheid hout ??

Buckje
Berichten: 19862
Geregistreerd: 22-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-04 16:34

als dat hout wat wij hebben, dan kom je niet onder dse 400 euro uit, met golplaatjes, rotvrij het stalletje is rotvrij gemaakt, en zitte 2 palen in de gront en voor de rest is het op de grond zelf gebouwt, het is heel stevig en die is niet meer mee te nemen !! zo zwaar.

me vader is er 2 dagen mee bezig geweest 2 hele dagen