passende dekens voor een haflinger

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
marianna

Berichten: 3031
Geregistreerd: 09-03-04
Woonplaats: Warten

passende dekens voor een haflinger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-08-04 14:01

Ik heb een haflinger met nogal een dikke nek, en daar kan ik gewoon geen goede vliegendeken bij vinden. Weet iemand welke soort / merk dekens wel goed passend zijn voor een haflinger met een dikke nek?

Ik wordt er namelijk gek van want ze heeft heel erg last van de vliegen maar de deken die ik nu heb, die past gewoon niet. De voorkant kan namelijk niet goed versteld worden waardoor hij in haar hals gaat zitten, en dat veroorzaakt een wond.

Heeft iemand hier een oplossing voor?

PN_anne

Berichten: 1406
Geregistreerd: 09-11-03
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-04 15:21

volgens mij hebben ze van Harry's Horse wel goeie pasvormen voor haflingers

_Linda

Berichten: 4506
Geregistreerd: 22-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-04 15:48

de eigenaar van m'n verzorgpony's heeft het vliegendeken zelf gemaakt. (veel mensen hebben al gevraagd, waar hij het vandaan heeft en of hij er niet nog een kon maken) maar het schijnt wel heel veel werk te zijn geweest...

Ireen_
Berichten: 8251
Geregistreerd: 13-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-04 18:29

ik weet niet of bucas ook vliegendekens heeft? Mijn haflinger heeft ook een hele brede nek en lage borst, dus lastig met dekens.. alleen de bucasdekens zitten super bij haar! maargoed ik weet dus niet of daar vliegendekens van zijn en of die dan ook dezelfde pasvorm hebben als de andere dekens.

marianna

Berichten: 3031
Geregistreerd: 09-03-04
Woonplaats: Warten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-08-04 10:47

Ja er is er wel een van Bucas geloof ik, maar die heeft gelijk ook een hele hals eraan vast en dat is nou net ook niet weer nodig.

Maar iig bedankt voor de tips, helaas heb ik niet de tijd om er zelf een te maken, anders had ik dat wel gedaan Lachen

Dribbelkont

Berichten: 7350
Geregistreerd: 24-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-04 15:30

ik heb harry's horse bij mijn haf.
maar van vliegendekens weet ik het niet Scheve mond