Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
!) Ken je ook de "Pferde-börse" ? Dat is een nieuw tijdschrift en wordt gemaakt/ uitgegeven door de zelfde mensen als van "Cavallo". Er staan heel veel "verkoop" advertenties in en ieder maand wordt een paard ahw getest. Een bekent iemand (laatst was het Dr. Dörr) gaat bij een paard, dat te koop angeboden wordt, voorbij en kijkt of alles wat in de advertentie staat, waar is. Ook of de prijs in orde is. Er staan ook altijd achterin "kontrakten" voor bijv. bijrijders etc. Ik vind "Pferde-börse" bijna (eigenlijk
) nog leuker als "Cavallo".
) die lekker makkelijk lezen!
!
) en is voor de rest hetzelfde in opbouw. Alleen zitten er dan geen echt intressante artikelen bij. Ik verheug me ergens al op de Euro omdat de prijzen die daar genoemd worden dan ook direct voor ons Ollanders geldt zonder dat je hoeft om te rekenen. Bij de Pferdeborse vind ik het grote pluspunt dat ze altijd een ras tot in de puntjes beschrijven en dat ze die al eerder genoemde keuring houden. Dan zie je eigenlijk pas hoe moeilijk het is om een goede advertentie op te stellen..
! (Is natuurlijk ook een prima reclame als je stal goed beoordeeld wordt
! )